Non à la taxe kilométrique-Neen aan de kilometerheffing-

chat

/ #22365 Re:

2014-02-13 00:07

#22360: -

ze zeggen je krijgt je verkeersbelasting terug dus zou je besparen(ong 50 percent) geloof ik niets van.. als ik et bereken zou ik alleen al bijna 5-10 euro per dag moeten betalen enkel om naar mijn werk te gaan... dat is toch niet meer normaal en zeker onbetaalbaar voor veel mensen. ik woon op zo'n 25-30 km van mijn werk... geen goede verbinding met trein of bus naar mijn werk en als ik vroegdienstn of laatdiensten heb kan ik al niet aan mijn werk geraken of thuis graken nog niet te te zeggen van het aantal uren dat ik zou mogen wachten... als ik om bvb 19u gedaan heb graak ik aan station rond 19.30 en trein rijd niet altijd dus zou het bijna 21 u zijn dat ik thuis ben... ben dat nu ook niet echt van plan.. en om 5u gaan tjolen om om 6.15 op mijn werk te zijn sry dan liever auto dan ben ik tenminste op een redelijk uur thuis en kan ik nog wat tijd spenderen met mijn gezin dat ik nu al weinig zie vanwege onregelmatige uren. daar wij vaak ook onderbroken uren moeten werken. meestal 3unalf vrij in tussenuren dusja... doe maar de berekening 30 km x 4 is 120 km... tel maar op he. in een maand a 2 maand heb ik mijn verkeersbelasting terug... en die politiekers ma geld in hun buezen steken... zij hebben msn een maandloon van 2500-5000 euro wij hebben dat niet. en als je al iets huurt is dit nog minder betaalbaar... ze zouden beter kijkn voor goedkopere woonplaatsen dat jonge gasten tenminste wat kunnen huren als alleenstaande moeder of gewoon alleenwonende... daarnaast nog een punt; jullie spreken telkens van het milieu: met deze maatregel betaald iedereen ongeacht vervuilende wagen of niet evenveel.. waar is het mileu dan???? en ook willen jullie het sociaal leven zogezegd ondersteunen maar toch neem je elk recht af om iemand te gaan bezoeken.... tegendeel je moet ervoor betalen. wil ik mijn ouders zien zou het ook neerkomen op zo'n 5-10 euro... leuk ze... duur bezoek.... goe bezig politiekerkes... alles komt duurder? maar het loon stijgt niet... ook goede manier om werkloosheid en mensen met schulden en daklozen te laten verminderen. het zal goed stijgen komende jaren zo... wat voor een regering hebben wij feitelijk? ik vraag het me vaak af... eentje die altijd geld in hun zakken wilt steken maar niets maar dan ook niets terugdoet voor de gemeenschap. wil je wat doen? wel begin dan maar eerst eens met die riante bonussen af te schaffen van ontslagpremies iedereen wat op hetzelfde loon te brengen, kostprijzen voor basisbehoeften: electriciteit, water, verwarming, vervoer, internet wat te doen minderen, en je zal al een hele grote stap vooruit zijn... kijk naar een voetbalclub bvb... transfer na die ploeg welja me smijten er e paar miljoen tegen zal wel lukken zo... komaan zeg is dat nog normaal???? dacht het niet... ok die mensn wijden hun leven toe eraan maar zo doen veel andere mensen. mensen met een job van 8-16? zijn die beter dan iemand die werkt van 6.15 - 19 of nog andere uren of mensn die werken van 8-12.30 e 17.30-20? of 13-21 of die gehele dagen onregelmatige uren hebben? die meer dan 8 u werken per dag? of die een gehele dag zitten vergaderen bij deze die een gehele dag werken met de handen? en omgekeerd? of vpk, artsn, bouwwerkers, kassabedienden, garagisten, zorgkundigen, .... ik denk dat niet iedereen zijn job heeft voor en nadelen maar het enige wat de overheid doet is mensen die nu al veel problemen hebben om zaken in te passen nog veel meer in de problemen te brengen... en ik snap persoonlijk niet hoe het komt dat we het land zijn met de allerhoogste belastingen maar toch er niet in slagen voor een schuld af te lossen? of hoe het komt dat belgie overal openligt met werken langs hier en werken langs daar terwijl er veel blijft stilligen... wees eens verstandig en kijk wat voor volk je hebt, wat is het dringendst werk dat eerst af en ga dan pas naar het volgende .